Monday, November 8, 2010

8 november 2010






Secara RAsminye BLOG aku yg cincai ni di buka ~
haha . huh . bile da start je kaki ak msok ke "alam" ni . haha macam2 ah ak nak cite . terpulang la yg mmbacenye sebab ni BLOg aku
terasa teruja yang membuak2 . haha n ade perasaan yang aneh . haha ye ke?
segala pertanyaan ak ad dlam otak berwarna merah aku ni .. haha
erm thax to mayot n sape2 yang tolong ak wat ni . x pandai pon . mrapu je pandai . huh k la hope pade MASA AKAN datang ak menjadi seorang berwibawa & berbakti pada keluarga . huhu .
Versagen und Leid zu lehren uns 
reifer und machen

die klügsten Entscheidungen im Leben. 


Unser Leben ist nicht Liebe, 
sondern Liebe zum Leben für uns.

3 comments:

  1. hahaha kaw hentam je lynn .. blog kaw an . hehe pape pun welcome in blogger :D

    ReplyDelete
  2. haha~ trimas2 dgan ini beta amat berbangge . huhu weh cpat2 add ym ak . kte WC !
    heeee~

    ReplyDelete
  3. hahaha rindu aku la tuu , hehehe
    bwu je beberape hari aku g . hehe
    okk aku add secepat mungkin ok .
    heeee~

    ReplyDelete